Πολιτική Επιστροφών
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ: Στην περίπτωση που αγοράσατε ένα προϊόν και θέλετε να το επιστρέψετε, μπορείτε να το κάνετε εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής (ευρωπαϊκή οδηγία).
Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί.
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Έχετε την δυνατότητα να κάνετε αποστολή του προϊόντος με δικά σας έξοδα, όπου κατόπιν συνεννόησης μπορούμε να στείλουμε εμείς συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ για να παραλάβει το προϊόν. Ενδέχεται να σας ζητηθεί η αποστολή φωτογραφιών του προϊόντος στο στάδιο αυτό.
Στην περίπτωση που η επιστροφή γίνει με δική μας εταιρεία κούριερ, τα έξοδα διαχείρισης τα οποία αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό, είναι:
4,5€ εάν η παραγγελία σας έγινε με αντικαταβολή
3€ εάν η παραγγελία σας έγινε με προπληρωμή (κάρτα)
Κατόπιν ελέγχου των προϊόντων, εφόσον είναι στην αρχική τους κατάσταση, σας επιστρέφουμε τη συνολική αξία της αρχικής συναλλαγής. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό IBAN, τον οποίο θα μας ορίσετε, είτε με συστημική ακύρωση συναλλαγής αν αυτή έγινε ηλεκτρονικά (κάρτα, PayPal). Επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ: Έχετε δικαίωμα αλλαγής προϊόντος, εντός 14 ημερών από την ημερών από την ημέρα παράδοσης. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να δρομολογήσουμε τη διαδικασία και να δεσμεύσουμε για εσάς το επιθυμητό προϊόν. Ενδέχεται να σας ζητηθεί η αποστολή φωτογραφιών του προϊόντος στο στάδιο αυτό.
Σύντομα θα δρομολογηθεί παραλαβή του προϊόντος από το χώρο σας, δίνοντας εντολή στην εταιρεία κούριερ με την οποία συνεργαζόμαστε ή σε locker BOX NOW. Αποστολές με μη συνεργαζόμενες εταιρείες κούριερ, με χρέωση παραλήπτη, δεν γίνονται αποδεκτές.
Κατόπιν ελέγχου του προϊόντος από την εταιρεία μας, εφόσον είναι στην αρχική τους κατάσταση, θα πραγματοποιηθεί η αποστολή του επιθυμητού προϊόντος. Ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής & αντικαταβολής του νέου δρομολογίου τα οποία είναι 4,5€ και καταβάλλονται κατά την παράδοση στην εταιρεία κούριερ.
Σε περίπτωση που προκύπτει χρηματική διαφορά προς τα πάνω, κατά την παράδοση ο πελάτης καταβάλλει την διαφορά αξίας του προϊόντος + έξοδα αποστολής & αντικαταβολής 4,5€. Αν υπάρξει χρηματική διαφορά προς τα κάτω θα σας γίνει επιστροφή σε τραπεζικό λογαριασμό.
ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ: Στο vividly.gr επιλέγουμε πολύ προσεκτικά τα προϊόντα μας και αξιολογούμε αυστηρά την ποιότητά τους. Στην σπάνια περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό, έχει κάποια φθορά ή δεν λειτουργεί σωστά παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα και θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας το συντομότερο για να το αντιμετωπίσουμε.
Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας και εφόσον διαπιστωθεί το πρόβλημα, θα ακολουθήσει η διαδικασία επίλυσης. Ενδέχεται να σας ζητηθεί η αποστολή φωτογραφιών του προϊόντος στο στάδιο αυτό. Σύντομα θα δρομολογηθεί παραλαβή του προϊόντος από το χώρο σας, με δικά μας έξοδα, δίνοντας εντολή στην εταιρεία κούριερ με την οποία συνεργαζόμαστε. Αποστολές με μη συνεργαζόμενες εταιρείες κούριερ, με χρέωση παραλήπτη, δεν γίνονται αποδεκτές.
Κατόπιν ελέγχου του προϊόντος από την εταιρεία μας, εφόσον επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, θα προταθούν:
1. Αντικατάσταση με ίδιο προϊόν εφόσον είναι διαθέσιμο
2. Αντικατάσταση με άλλο προϊόν και επιστροφή τυχόν διαφοράς αξίας προς τα κάτω ή επιπλέον επιβάρυνση αν το νέο προϊόν είναι ακριβότερο
3. Επιστροφή χρημάτων
Στη σπάνια περίπτωση που λάβατε προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε (βάση του επιβεβαιωτικού email της παραγγελίας σας), δεν επιβαρύνεστε με κανένα έξοδο αλλαγής και δρομολογούμε άμεσα την αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό.
